Binnenlampen-shop

Veel gestelde vragen

(Klik op de vraag voor meer)  

Werking van het bestelproces:

1. Plaats het gewenste artikel in uw winkelwagen door op de productinformatie pagina op de knop ‘bestellen’ te klikken.

2. Het verwijderen of wijzigen van de aantallen van een artikel kunt u doen in de winkelwagen.

3. Bent u zeker van uw bestelling? Klik op de knop ‘afrekenen’.

4. Bent u een nieuwe klant?: Klik op de knop ‘volgende’ en u kunt uw gegevens invullen waarna u verder kunt met het bestelproces.
Bent u reeds klant?: Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik vervolgens op de knop ‘inloggen’. Uw gegevens worden opgehaald waarna u direct verder kunt met het bestelproces.
Wilt u bestellen zonder account?: Klik op de knop ‘volgende’ en u kunt uw gegevens invullen waarna u verder kunt met het bestelproces.

5. Stap 1) U komt op de pagina ‘leveringsinformatie’. Hier kunt u eventueel een ander afleveradres opgeven, de verzendmethode aangeven (verzenden of zelf ophalen) en een opmerking bij de bestelling plaatsten. Druk vervolgens op de knop ‘verder’.

6. Stap 2) U komt op de pagina ‘betalingsinformatie’. Hier kunt de betaalmethode aangeven (overschrijving, iDeal, rembours of factuur (alleen voor bedrijven)). Mocht u in het bezit zijn van een kortings- of promotiecode, dan kunt u deze ook op deze pagina invoeren. Druk vervolgens op de knop ‘verder’.

7. U ziet nu een overzicht van uw gegevens en de bestelling. Wanneer deze juist zijn klikt u op ‘bevestigen’ om de bestelling daadwerkelijk te plaatsen. U ontvangt vrijwel direct de orderbevestiging per e-mail (de factuur en leveringsinformatie worden u aansluitend per e-mail verstrekt).

8. U volgt de stappen om te betalen.

9. Wij danken u voor het plaatsen van de bestelling. Wij zullen u per e-mail informeren over de levertijd. De bestelling wordt zo snel mogelijk bij u thuisbezorgd.

Werkwijze overschrijving:

1. U plaats uw bestelling en kiest voor de betaling middels overschrijving.

2. Na het afronden van uw bestelling ontvangt u vrijwel direct de factuur per e-mail.

3. U zorgt ervoor dat het volledige factuurbedrag (met vermelding van het bestelnummer!) op onze rekening (1410.78.596 t.n.v. Visser RVS Products) wordt bijgeschreven.

4. Direct nadat wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling naar u verzenden.



Werkwijze iDeal:

1. U plaats uw bestelling en kiest voor de betaling met iDeal.

2. Nadat u uw bestelling heeft bevestigd volgt daarop direct het betaalscherm van iDeal.

3. Kies uw bank om te betalen (ABN Amro, Fortis, ING, Rabobank of SNS bank).

4. Daarna kunt u vertrouwd, veilig en makkelijk afrekenen in uw vertrouwde internet betaalomgeving.

5. Direct nadat wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling naar u verzenden.



Werkwijze rembours:

1. U plaats uw bestelling en kiest voor de betaling middels rembours. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden en wel € 7,50.

2. Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling naar u verzenden.

3. Uw bestelling wordt aangeboden door Post.nl. U kunt uw bestelling in ontvangst nemen na betaling van het volledige factuurbedrag aan de postbode.



Werkwijze factuur (alleen voor bedrijven):

1. U plaats uw bestelling en kiest voor de betaling op factuurbasis.

2. Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling naar u verzenden.

3. Uw bestelling wordt aangeboden door Post.nl. U dient binnen 14 dagen na factuurdatum het verschuldigde bedrag te voldoen (betalingsinformatie vind u op de factuur).

 

Werkwijze PayPal:

1. U plaats uw bestelling en kiest voor de betaling met PayPal.

2. Nadat u uw bestelling heeft bevestigd volgt daarop direct het betaalscherm van PayPal.

3. Log in met uw PayPal account.

4. Daarna kunt u vertrouwd, veilig en makkelijk afrekenen in uw vertrouwde internet betaalomgeving.

5. Direct nadat wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling naar u verzenden.

 

Werkwijze Mister Cash:

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.

Betalingen met Bancontact/Mister Cash gebeuren zoals dat bij credietkaarten het geval is aan de hand van het nummer en de vervaldatum van de kaart maar ze gebruiken tegelijkertijd het veiligheidssysteem van webbanking (internetbankieren).
De eerste fase verloopt zoals bij een creditcard: gegevens en kaartnummer intikken (dat nummer staat op de laatste generatie kaarten).
In een tweede fase moet de kaarthouder zich in een beveiligd scherm van zijn eigen bank identificeren.

 

Bezorgkosten:

Nederland: Bij een bestelling boven de € 50,- worden geen bezorgkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de € 50,- bedragen de bezorgkosten slechts € 4,50.

België: Bij een bestelling boven de € 50,- worden geen bezorgkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de € 50,- bedragen de bezorgkosten slechts € 4,50.

 

Bezorging door DHL

Uw bestelling wordt bezorgt via de pakketservice van DHL, betrouwbaar en snel.

De bestelling wordt twee maal aangeboden. Bent u niet thuis? De postbode zal twee maal een bezorgpoging doen bij de buren.

Mocht dit niet lukken, laat het ons dan weten, dan zorgen wij ervoor dat het pakket nogmaals wordt aangeboden (indien nodig op een alternatief afleveradres).

 

Zelf ophalen:

Het is ook mogelijk om de artikelen zelf op te halen. Na het ontvangen van uw bestelling zullen wij u informeren wanneer u uw bestelling kan komen ophalen. Tevens kunt u uw bestelling ter plaatse contant afrekenen (geen pin-automaat aanwezig).
 

Uw bestelling wordt, mits de artikelen op voorraad zijn (bij ons of onze leverancier),
binnen 1 - 5 werkdagen geleverd na het ontvangen van uw betaling* (Let op! Heeft u gekozen om te betalen met een overschrijving dan kan het 2 werkdagen duren voordat wij de betaling ontvangen. Dit is namelijk de verwerkingstijd bij de banken).

Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij u over de te
verwachten levertermijn. Naleveringen ontvangt u zonder verzendkosten.

*dit geldt niet voor remboursbetalingen en bestellingen op rekening.

Een product voldoet niet aan uw verwachting:

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen terugsturen, mits in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).

Het retouradres is:
Visser RVS Products
T.a.v. Klachtenservice
Mient 2
2903 LC  Capelle aan den IJssel
Nederland

Wij stellen het zeer op prijs als u dit, voordat u het product retourneert, wilt melden middels e-mail of telefoon, zodat wij u het retouradres en een retournummer kunnen verstrekken die u op uw retourzending kunt vermelden.

Europese modelformulier voor herroeping: link


Uw bestelling is niet compleet, er is iets stuk of er ontbreekt een onderdeel:

Neemt u dan contact met ons op. Wij zullen u adviseren en helpen het probleem op te lossen.

 

 

Wij garanderen u dat er voor alle geleverde artikelen een garantietermijn geldt
van tenminste 12 maanden, onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. De factuurdatum geldt als begindatum van de garantie.

Wettelijke garantie
U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.

Indien de hierboven genoemde garantie van toepassing is en het artikel een gebrek
vertoont, zullen wij binnen een redelijke tijd, nadat u het gebrek heeft gemeld en het
artikel met bewijs van aankoop (bijv. een kopie-factuur) heeft toegezonden, het artikel repareren of vervangen.

De garantie vervalt, indien de koper de schade veroorzaakt door een onjuiste
behandeling van het artikel.

Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij willen dat u tevreden over ons bent, daarom hechten wij veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid. Wij doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. Wij zullen z.s.m. doch uiterlijk binnen 14 dagen, inhoudelijk op uw klacht reageren.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar klantenservice@rvs-products.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:

Visser RVS Products
T.a.v. Klantenservice
Mient 2
2903 LC  Capelle aan den IJssel
Nederland

Wij brengen u per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen, deze afhandeling wordt vervolgens schriftelijk bevestigd.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Met uw klacht kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Tevens kunt u terecht op http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 Alle op deze webshop vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW. 

Informatie
Veel gestelde vragen | Privacy van gegevens | Algemene Voorwaarden | Contact | Sitemap